lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: anders.
Vad gjorde du kl 08 imorse: kom precis till skolan då.
Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade m syster i telefon.
Det sista du sa högt: jag måste på toa nu kan vi höras sen. puss älskar dig!
Det senaste någon sa till dig: okej puss älskar dig.
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: spagetti och köttbullar
Vad var det senaste du köpte: en glass
Vad är det för färg på din ytterdörr: på insisdan ären vit och på utsidan är den trä
Godaste glassmaken: lakrits och jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tror de.
Sover du tungt: ibland, fast sällan
Drömmer du mardrömmar: ja ibland.
Va ser du om du tittar till höger: tvn

Vad gör dig glad just nu: att jag kom in på stylist linjen!
Vad ska du göra härnäst: vila och senare ska jag dansa.
Humör just nu: glad men trött
Favoritgodis: choklad och lakrits
Kläder just nu: tights, linne och blommig tunika.
Morgon eller nattmänniska: natt tror jag.
Vad är viktigast för dig: att mina nära och kära mår bra.
Är du kittlig: ja jätte.
Snarkar du: ibland.
Stjärntecken: tvillingarna
Äckligaste insekten: myror och spindlar
Längtar du mest efter just nu: sommaren

Bästa maträtt? oxfilé m potatisgratäng
Bästa dryck? citron vatten
Hat dryck och maträtt? skolmaten och mjölk
Bästa alkoholdryck? drinkarna utomlands
Använder du smör på smörgåsen? ja oftast
Smågodis eller färdiga påsar? båda

Har du mer skor än kläder? nej
Favoritplagg? tights eller klänning
Hatplagg? jeans
Har du barn? Nejnej
Är otrohet okej? absolut inte!
Älskar du någon? Ja!
Betyder familjen mycket för dig? Japp
Tycker du om att dricka dig full? nej!
Hemmafest eller krogen? längtar tills jag får gå på krogen!
När skrattade du senast? nyss
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: mina tapeter ät blåa, sååå fult! 
Tycker du om att dansa? jaa!
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Varför inte?

Dagens mående: ont i bihålorna, annars mår jag bra!
Dagens borde: diska
Dagens frisyr: platt
Dagens planer: handla m pappa sen dansa.
Dagens längtan: längtar till sommaren  ...
Dagens beroende: inget.
Dagens låt: ingen haha

Hur länge har du bloggat? ungefär 1 år
Piercingar: 1 i naveln och 5 i öronen
Tatueringar: en på handleden
Längd: 1.60 prick
Skostorlek: 37
Hårfärg: brunt just nu
Fräknar: får lite på näsan när det är sommar.
Kär? ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja!
Röker du? nej, det är äckligt!
Vilket schampo använder du? sachajuan volume shampoo
Vad är du rädd för? råttor, myror, spindlar, mörker, läskiga gubbar:
Gillar du att tvätta? vet inte, har aldrig gjort de!
Gillar du berg- och dalbanor? nja.

Senaste...

Filmen du hyrde? kmr inte ihåg namnet på den
Låten du hörde: Iyas - vet inte
Låten du laddade ner? laddar inte ner, anders gör det åt mig!
Personen som ringde dig? pappa
Person du tänkte på? pappa

 Favorit...

Sak att göra: shoppa.
Sport: dans..
Film: har massa.
Serie: olika..

 Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? Ja

 Antal...

Gånger du varit kär? på riktigt 1.
Gånger ditt hjärta brustit? nåra ggr, fast inte pgr av kärlek.
Hjärtan brustet på grund av dig? ingen!

 Senaste...

Personen du fick e-mail av?  vet inte haha
Personen du fick sms av? mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans? på min födelsedag för ett årsen.

Vad är du allergisk mot? nötter
Var har du ont? bihålorna.
Använder du hårspray? varje dag
Gillar du ketchup? ibland
Är du glad nu? ja:)
Var du glad igår? ja!
Land du vill besöka? thailand, usa, italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0