blöt dag!

hej.
kom hem för ett tag sen, slängde av mig alla kläder så fort ja kom innanför dörren.
gick upp kl6 imorse för vi skulle vara i gävle kl8.
fick springa till kliniken där dom skulle ta sprutan, det spöregnade och vi var sena.
iallafall så gjorde det skiiiit ont och gör det fortfarande.
pappa skjutsade mig till högbo och sen åkte han tbx till gävle, när ja kom till skolan så ick jag låna en regn jacka sen paddlade vi till nått ställe och grillade korv.
när vi kom tbx till skolan så vart i uppdelade i lag och fick gå hinderbana och göra en massa saker.
var helt blöt när jag kom hem och det var inte så nice att sitta på bussen helt fuktig och äcklig.
nu ska ja kolla på film och vila.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0