måndag.

hej.
har varit hemma från skolan idag. skulle till hälsocentralen för att jag har fått en knöl som gör ont ovanför nyckelbenet. gick iallafall dit för att få svar på vad det va men dom visste inte så jag skulle få komma tillbaka om den var kvar om en veck och då skulle dom kolla om det var något farligt isåfall.
när jag kom hem så gick jag och la mig och sen när jag vaknade så backade jag en äppelkaka. när jag skulle ta ut den ur ugnen så kunde jag inte böja mig ner, jag kunde inte gå eller någonting fick jätte ont i ryggen och i hela benen. 
har iallafall vilat lite till och har fortfarande lika ont i båda knölen och benen.
nu ska jag kolla på tv.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0