pizzabak.

hej.
kom hem till anders runt 7 i morse tror jag, vi gick och la oss på en gång och sov till 1.
hann inte gå på 1 års kalaset men jag och miranda ska åka dit någon annan dag och ge våran present.
har iallafall haft en bra vecka på gotland med anders och hans familj, vi har shoppat och ätit gott också har vi åkt runt och kollat på sevärdigheter. hade jätte mysigt med hans familj i deras mysiga hus som dom köpt.
nu håller jag, pappa och anders på att backa pizza, sen halv 7 kommer miranda och hennes kille hit för att kolla på film med oss. och min stackars syster som har legat på sjukhus nästan hela veckan.
bilder kommer sen när jag sitter vid min dator för nu sitter jag vid pappas.
KISS


hittade den hära bilden på pappas bild. saknar min söta katt... tror att det var frida som knäppt bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0