00.52

Hej.
Kom hem idag från mina släktingar. Vi har ätit god mat också har tomten kommit med en massa klappar. Har också lekt med mina söta kusin barn.
Mina julklappar som jag fick i år vad en skinn väska, skinn handskar, rosa doft ljus, lila kakformar, silver halsband, en bok, läppglans, badkulor, tvål, halsduk, vantar, mössa, mobil, stor ljuslyckta som man hänger på väggen, pengar, biobiljett och present kort på gina tricot, valbo, åhléns och lindex.
Har varit hos mamma idag med Anders och ätit middag med henne, Miranda, Christoffer och Heidi. Vi fick god mat och julklappar!
Nu ligger vi i sängen, Anders sover och jag sitter vid datorn. Snart ska vi hämta någon av hans kompisar på krogen.
Imorgon åker jag och Anders till valbo, måste leta efter en nyårsklänning!
Bilder från min helg kommer kanske imorgon.
KISS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0