Fredag.

Hej.
Igår hämtade Anders mig efter skolan för jag skulle följa med han och julhandla. Vi åkte först till Gävle och hämtade upp Miranda och Heidi sen åkte vi till Valbo. Anders köpte julklappar sen åt vi på Ikea.
Sen skjutsade vi hem Heidi och sen åkte vi hem till Miranda, jag hjälpte henne att bära ut tvätt till tvättstugan sen åkte vi hem till Anders jobbarkompis och hans tjej och fikade, åkte därifrån 10 halv 11.
Jag sov hos Älsklingen igår också, fick feber och mådde illa igår kväll och idag har jag haft ont i magen så jag fick vara hemma från skolan!
Ikväll ska vi till Anders jobbarkompis och hans tjej igen, vi ska äta pizza och kolla på Idol finalen!
Nu ska jag torka håret och sen fixa mig.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0