Onsdag.

Hej.
Vilken resa vi har gjort med klassen asså. Vi åkte halv 9 från sandviken och kom till Västerås praktiska runt 11-12 vi gick runt och kollade på deras skola och sen åt vi där, dom hade jätte fina lokaler och allt vara bara så himla fint!
Åkte vidare till Göteborg och stannade på vägen och åt på donken vi stannade också för att handla frukost och grönsaker och dipp. Kom fram dit där vi skulle sova runt 8 eller så?
Jag, Ellen, Moa och Karoline fick sova i en lägenhet och dom andra i en annan och lärarna sov i en! Det var jätte fina lägenheter med tre sängar, vi drog ihop våra så att alla kunde sova i samma.
Hela klassen samlades inne hos oss, vi drack smoothies och dippade grönsaker sen tränade vi till vårat lucia tåg!
På natten så spökade det och jag har aldrig varit så rädd. Vi var så jävla rädda. Hörde en massa ljud osv. Till slut när kl var 2 så ringde vi till våran lärare och sa att hon skulle komma in till oss men hon orkade inte för hon sov. Vi sov iallafall 4 timmar den natten och var helt död igår när vi skulle upp kl7 och sen åka till Dermanord och sitta på föreläsning en hel dag nästan. Köpte en massa produkter från dermanord också fick vi en body lotion!
Anders fick körkort igår så han hämtade mig och Ellen på resecentrum igår runt 11 tiden, vi skjutsade hem henne sen åkte vi hem och kollade på tv och sov!
Nu har jag precis duschat, är helt död. Börjar halv 11 så tar 10 bussen till skolan.
KISS


Rengörning, ansiktsvatten, anskitskräm, fondation, läppsyl.

Body lotion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0