Onsdag.

Hej.
Det har inte varit min dag idag kan jag säga. Det började med att jag stog och väntade på bussen i 30 min och mina ben var helt genomfrysta! Fick vänta till nästa buss och busschafören var skit otrevlig och min buss som skulle gå till högbo hade gått.
När jag kom till resecentrum så hade andra bussen till Högbo också gått och nästa gick om en timme så jag gick till mammas jobb och drack varm choklad och fick godis. När jag äntligen är på bussen till Högbo och ska kliva av så glömmer jag bort att jag ska till skolan och hoppas av vid Anders, så jag fick gå hela vägen till skolan och frös ihjäl!
Redovisade min klippdocka på bilden och min lärare tyckte att jag hade gjort ett genomtänkt och fint jobb, sen gjorde hon en färg analys på mig och jag var årstiden vinter och passa bäst i kalla färger och "min" färg är blått!
Efter skolan så åkte jag och Jossan först hem till henne och sen ner på stan, jag beställde klipp tid till morgon kl4 också köpte vi naglack. Jag köpte ett rött med glitter i, vi fikade även på Selmas!
Fick även höra att jag var lik Carola idag utav min bild och form lärare, haha.
Nu ska jag duscha och sen ska jag plugga.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0