allahjärtans dag!

hej.
kom hem från anders för en halv timme sen, har hunnit duschat och klätt på mig sov kläder.
igår så kollade jag och anders på melodifestivalen och eric var juh bäst, han är så jävla snygg!
idag så har jag varit hos anders, vi har ätit middag med hans familj också har jag fått allahjärtans dags present av han.
jag fick ett hjärthalsband som det var ett A inuti och tre ljuslyktor och en liten söt nalle.
men nu ska jag ta fram chips o lite gotta tills wallander börjar.
KISS

lite bilder sen igår!




de fick jag av anders <3


det här halsbandet fick jag av pappsen. <3

Kommentarer
Postat av: anders

tack för allahjärtans dag prisenten :D<3<3 puss älskar dig mest mitt hjärta <3<3

2010-02-14 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0