godnatt

hej.
har varit och fikat m anders, jag tog en chai latte och en halloncheesecake! mums..
efter de gick vi hem till hans syster och hennes kille för att lämna present till deras barn och för att kolla på bebisen som va jätte söt.
imorgon har vi egnelska prov och jag har faktiskt pluggat skit mycket men de känns som att de kommer att gå as dåligt.
har inga planer för fredagen iallafall ska kanske umgps m anders. på lördag ska jag gå på bio m mamma iallafall.
nu ska jag läsa igenom engelskan en gång till och sen kika på film.
KISS&GODNATT


Kommentarer
Postat av: anders

vi ska va :D<3<3<3

2010-02-04 @ 22:23:01
Postat av: Minttu..!

Lycka till på provet..! Det ska bli trevligt att gå på bio..! :P <3

2010-02-05 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0