helgen!

hej.
i lördags så åt jag tacos m pappa sen åkte vi och hämtade min datro i valbo för den var klar efter de åkte jag hem till mamma och vi gick och käka på ngn resturang, vi åt nå kött m pommes och bea, det var suuper gott. sen gick vi på bio, vi såg avatar. den va sit bra. det känndes inte som att den var 3 timmar lång..
igår så at jag och mamma kebab m pommes och sen tog jag bussen hem. åkte direkt till anders och vi kikade på film sen hämtade pappa mig.
när jag kom hem så kollade vi på wallander, fast jag somnade. haha.
idag har vi studiedag, as sköt att få sova ut.
har inga planer på vad jag ska hitta på så tror jag ska ta och städa mitt rum för de ser för jävligt ut.
när anders slutar skolan så kommer han hit så de  blir mys.
men ska gå ner och äta frukost nu.
KISS


Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Mysigt juh..!<3



<3

2010-02-09 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0