valbo idag.

hej.
skolan idag var skit rolig. chokladpudding krig och en massa.
efter skolan åkte jag till valbo, satte mig på ett fik och drack chai latte medans jag väntade på mamma och miranda.
när dom kom så köpte jag alla hjärtans dag pressenter till mamma, pappa, miranda och anders.
efter valbo så skjutsade morfar oss till mormor och vi åt smögåstråta och vanlig tårta för mormor har fyllt år.
och hon fick ett par guld örhängen och ett guld halsband av oss.
nu ska jag pappa och anders snart äta fläskfile.
justja jag fick ett par jätte fina hjärtörhängen av mamma och utav mormor fick jag pengar och en jätte fin ängel som mormor har gjort.
men nu ska jag gå ner och duka.
KISS





ängeln jag fick av mormor och örhängerna jag fick av mammsen.


hittade en söt röd tröja. det är knappar på ryggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0