:)

hejhej.
igår så lagade jag mat baconsås m pasta.
sen åkte jag och anders ner på stan och fika, vi tog en varsin varm choklad m grädde på och en kaka.
efter vi fikat så solade jag i ståsolariumet.
nu så har jag nyss kommit hem från skolan.
har fått tid hos läkaren i gävle den 2 feberuari kl 15.00 + att jag fick min nya kod till mitt bankomatkort idag också.
ikväll ska jag ugås med frida, vi ska ha gamla julkalenders maraton!
ska snart gå ner och diska åt pappa.
imorgon kanske vi ska länma in mit dator på lagning så då kmr jag inte ha ng dator på ett tag, om jag inte får tbx sladden till min andra dator utav syrran.
KISS


outfiten idag!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: &jag älskar din tattttttoooo ! :)

2010-01-22 @ 16:56:16
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0