hemma idag..



blev hemma från skolan idag pgr av min mage som gör ont som satan.
hade fixat mig och allt och var på väg att gå ner för trappen när jag plötsligt fick ett sånt där anfall då det gör jätte ont i magen och jag måste lägga mig ner på golvet i fosterställning. men imorgon ska jag ta mig till skolan!
har inte gjort någonting idag bara legat och sovit.
när pappa kommer ska jag fråga han om han kan göra pannkakor till mig. har varit sså fruktansvärt sugen på det idag.
kl 19.10 så har jag min första dans för terminen och den andra är kl 20.10 , men jag ska bara kolla idag!
jag är så himla taggad på att börja dansa igen, eftersom förra terminen så fick jag sluta för att jag opererades.
men ska kika klart på Ghost Whisperer nu.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0