hihihihi..

hej.
igår så gick jag hem till frida typ vid 5, satt och kolla på OC m henne och hennes syster.
pappa hämtade mig typ vid 8, då kom också anders till mig.
vi kollade på tv och sen film m chips, godis och läsk.
idag så åkte anders hem runt 11 för han skulle gö ngt men jag låg kvar och sov pappa väckte mig runt 12 för min farbor kom så gick ner och snacka lite m dom + att jag fick lite pengar av han, hihi!
men nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
KISS


fick de här fina halsbandet och dom fina armbanden igår av frida. alltså som julklapp!
TACK BÄSTAVÄN. <3

Kommentarer
Postat av: frida

varsegod gumman! :) <3

2010-01-09 @ 18:17:22
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0