tacotajm

hej.
ställde kl på 09.25 för att jag skulle se dom två sista avsnitten av kaspar i nudådalen.
somnade om när de var slut och sov till 1.
har bara diskat, skottat och plockat ner julsaker idag. haha värsta hemmafrun, men måste hjälpa pappa m allt nu för han har skit ont i ryggen och har svårt att gå. stackare han är!
imorgon börjar skolan, har inge lust alls att börja gå upp skit tidigt och få läxor mm.
+ att de här jullovet har varit ganska världelöst, har bara varit hemma och hos mamma. visst de har varit as skönt att bara vara hemma och skit mysigt att vara hos mamma. men jag har inte umgåts någonting med någon kompis..
aja ska gå ner och fixa tacos nu till mig och dadi.
KISS


jag och mamma på badmadrasserna i bulgarien 07..

mammas, min och mirandas drink i bulgarien 07.

Alanya Turkiet 08, m mamma..

Alanya Turkiet 08, m pappa..

Alanya Turkiet 08, m mamma och miranda..

tallin m pappa 09..

tallin m pappa 09..

vill åka till värmen, man dör juh om man går utanför dörren. hatar vintrarna i sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Mor..!

Vill så gärna åka till solen me dig & miranda..<3

2010-01-07 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0