fläta!

hej.
sitter just nu med sockor, mjukiströjja och håret i en fläta. finns inge värme nere i källaren typ, elementet läcker vatten så dom ska komma och lufta det eller vad det hette. men medans så får jag frysa ihjäl typ.
har nästan packat färdigt allt som ska med, vart lite problem för fick packa om minst 10 gånger för att allt inte fick plats. mina fem skor som jag ska ha med mig tar mest plats och sen badlakan och skit och kanske mina ungefär11 olika ombyten också. imorgon ska jag packa ner det sista som shampoo, balsam, tvål, tandborste, tandkräm och smink osv.
pappa kom nyss hem med telefonkort, pengar och hundkräm som jag ska ta med mig.
ska nog bara kolla på film och slappa ikväl, ska fråga pappa om han vill kolla med mig också.
KISS


Kommentarer
Postat av: Krolina G

OOHH! Hur gör man sånna flätor??! :O



ps: hjälp en fattig konstnär! Röstapå min sko!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



Kram

2010-08-07 @ 18:55:23
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0