åker till gotland inatt!

hej nu har jag packat ner allting det ända som ska ner sen är tadnkrämen och det som jag snart ska åka och handla.
jag och anders blir upphämtade inatt vet inte riktigt vilken tid men skulle tippa på 2-3 eller något.
min väska väger hur mycket som helst och är full med grejer mestadels kläder och skor.
kommer iallafall sakna min pappa jätte mycket, brukar nästan aldrig vara borta från han mer än 3 dagar men han har lovat att ringa varje dag.
kommer såklart sakna mamma och miranda också men dom träffar jag nästa lördag då jag nog ska på 1 års kalas med dom om jag hinner, men hoppas jag hinner.
nu ska jag bära ut mina saker till bilen och sen åka och handla.
KISS


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin outfit :) hoppas du har ett bra lov!

2010-08-02 @ 12:14:02
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0