bastat.

hej.
mötte upp mamma igår halv 7 ungefär på stan då gick vi till viking och käkade kebabtallrik sen gick vi och solade.
sen gick vi till hemmakväll och köpte cigg, när vi skulle ta bussen hem så gick den inte förns om en timme typ så vi satt där coh väntade.
när vi kom hem till mormor där mamma bo över sommaren så bastade vi sen kollade vi på det brinner och sen somnade vi.
gick upp 6 idag och tog 07.19 bussen till resecentrum fast bussen kom 27 och min andra buss går 30 så jag sa åt busschafören att säga att min buss skulle vänta men sen när vi kommer fram så åker den precis så jag fick gå hem halv 8 morgonen haha.
har iallafall sovit tills nu och ska äta ngt och sen duscha.
KISS



Kommentarer
Postat av: Mamma,,!

Kallt var det att vänta på bussen i alla fall..hihi Tur att vi hann med.. :P <3

2010-06-14 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0