midsommar.

hej.
har nyss varit och hyrt film, filmen heter "äntligen midsommar" får se om den är bra eller inte.
ska iallafall vara ensam hemma ikväll för pappa ska till årsunda där det var ngt band som spelade.
igår så var jag som sagt hos anders det var en massa folk där och vi grillade.
sen spelade vi kubb och vårat lag förlorade, haha! jag hade iallafall jätte trevligt och roligt.
jacob kom också på kvällen, då satt alla tre vid en varsin data och tönta sig inte så värst roligt faktiskt.
pappa har iallafall köp jordgubbar, glass, godis, dricka och hyrt film till ikväll men drar nog till mamma  senare.
nu ska jag hoppa in i duschen.
KISS




lite bilder från igår. anders vela inte vara med på bild men jag tvingade han fast han satt och höll på att smsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0