vattenkrig med mamma!

hej.
har nyss duschat och satt på mig lite kläder. såg också att jag har en jätte ful rand efter min tunika som jag har haft på mig idag.
åkte som sagt till mamma igår eller snarare så gick jag till lövbacken (mamma mötte mig). jag kom juh till resecentrum 30 och bussen skulle gå 27 men jag såg innan att det inte stog en enda bussjävel där, det satt en läskig gubbe där också som sa hej men jag pratede i telefon med mamma så sa inget men då sa han " jag sa hej!!" så då gick jag därifrån. på mossvägen stog min stulna cykel låst, vart lite sugen på att ta den men den var juh låst så kunde inte.
när jag kom till mamma så kollade vi på äntligen midsommar och house of wax som är så läskig.
idag så har vi haft vattenkrig med vatten ballonger och flaskor, skit roligt!
imorgon ska jag och pappa till valbo, vi ska lämna in min mobil igen eftersom den har cp också ska vi köpa saker på ikea och jag ska titta om jag hittar någon söt klänning.
nu ska jag torka mitt hår.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0