helt slut..

hej.
pluggat massor och sovit en massa, tror att jag pluggat så mycket dom senaste veckorna att jag blivit helt slut och trött.
blödde nyss näsblod och det brukar jag göra när jag är trött och har sovit för lite, har också fått ont i halsen och mår illa.
känner att sommarlovet är efterlängtat och att det ska bli jävligt skönt att få vila upp sig.
under 9an har jag varit sjuk en hel del, efter att jag hade opererat bort min blintarm så var jag sjuk hela tiden! men doktorn förklarade att man har lättare att få infektioner och bli sjuk efter en större infektion i kroppen, hann aldrig bli frisk innan jag fick en ny förkyldning men efter min bihåleinflamation så har jag inte varit sjuk!
har också pluggat en massa i 9an, har pluggat upp mina betyg från att ha 4 ig till alla g och vg!
nu ska jag kolla på film och sova.
KISS



Kommentarer
Postat av: emma ramic

söööööööötfis

2010-05-26 @ 23:43:32
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0