the last song.

hej.
tog halv 7 bussen in till gävle, karin mötte mig vi bussen så gick vi till sub way och åt. tog en hel och shit vad stor den va så karin fick halva.
sen gick vi och hämtade ut biljetterna och köpte as mycket godis på hemmakväll, mitt vart 94 kr m läsk. haha
vi träffade emma grönberg och nåra annan innan filmen och dom hade sett den filmen vi skulle se och emma hade grinat som fan och var helt rödögd. vi trodde inte att man skulle grina så mycket. men det gjorde vi om inte mer.
filmen var så sjukt bra och sorglig, vi grät halva filmen och var helt svart i ansiktet. det var vi som bölade mest och snyftade. haha.
grinade fan åt allt dom sa..haha vi såg förästen the last song.
fick springa till bussen och fick gå helt själv hem från resecentrum.
anders kom för en stund sen, han ska nog sova här.
nu ska jag gå ner och dricka troca.
KISS



jag och karin är kär i han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0