Onsdag!

Hej.
Har inte bloggat mycket nu känner jag, men är sjuk så har inte orkat.
Igår så var det min och Anders 2 års dag. Han bjöd ut mig på mat och vi hade jätte mysigt! Träffade även min saknade Frida igår, riktigt roligt att träffa henne. Vi pratade en massa som vanligt när vi ses! Har saknat den kvinnan otroligt mycket.
Pappa tyckte att jag skulle vara hemma från skolan idag eftersom att jag var så dålig igår.
Sov till klockan två då gick jag upp och åt frukost sen gick jag ner och la mig i sängen igen och har legat här tills nu. Har bara orkat sätta mig upp i sängen för att dricka vatten och ta halstabletter.
Måste säga att det var helt sjukt hur mycket snö det kom på så fort tid igår! När pappa hade hämtat oss från resturangen så var det en kille som slira runt med sin bil precis i en korsning, han hamnade rätt över vägen med framsidan in i snön på sidan av vägen!
Ska försöka ta mig upp och duscha så kanske jag blir lite piggare!
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0