Lördag.

Hej.
Har typ feber och är förkyld, så jobbit att vara förkyld och inte kunna andas med näsan när man sover.
Iallafall så kom anders till mig runt 7 igår, vi åt mat med pappa sen kikade vi på idol. Ringde och röstade på Olle såklart!
Vi somnade ganska tidigt eftersom att båda var jätte trötta.
Måste bara berätta att jag är klantigaste i hela världen. Igår när jag skulle stäcka mig över bordet så råka jag lägga håret i ett ljus så det börja brinna, så nu är håret mycket kortare på ena sidan! haha
Idag har jag legat framför tvn hela dagen och badat i någon timme och läst min bok.
Anders kommer väl hit ikväll så får vi väl de vad som händer.
KISS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0