22.14

hej.
var helt död efter skolan, satt och svarade på frågor i 4 timmar!!
vi fick först börja möblera och packa upp behandlingssängarna, lampor, bord och ångmaskin som tar bort porer.
lunchen var äcklig, tog fisk men den var smaklös.
iallafall efter skolan så gick jag och la mig sedan åkte jag hem till manna (mammas kompis) där också mamma var, vi fick jätte god lax med sås och pasta och sen fikade vi bullar. efter allt ätande så åkte vi och kollade på deras nya lägenhet som dom snart ska flytta till, den var jätte fin men dom håller på att rusta den nu.
mamma och manna shoppade läsglasögon också på statoil, dom vart helt till sig när dom såg alla små bokstäver. haha.
fick också godis som mamma hade köpt på kryssningen till mig, tack!
har nyss duschat och nu sitter jag och proppar i mig jordgubbs snören.
KISS


fick lite produkter idag av skolan, det hade varit någon kille där och pratat om hans märke och han bodde i USA, det var tyvärr förra veckan då jag var sjuk men min lärare hade tagit produkter till mig med!

godiset som mamma köpte! mumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0