fick åka ambulans till akuten inatt!

hej.
fyfan vilken natt, haft så jävla ont i magen och har knappt sovit ngt!
kl12.30 ungefär så fick jag plötsligt jätte ont i magen och kunde inte röra mig, jag och anders var ensam hemma.
jag ringde till pappa och han ringde till rådgivningen så dom ringde upp, på bara några sekunder så fick jag mer ont och börja skrika och skaka. anders pratade med dom i telefon och dom skcikade ut en ambulans samtidigt kom pappa och anders fick gå ut och vinka in ambulansen. jag fick åka med dom in medans pappa och anders tog bilen in till akuten i gävle.
fick komma in på ett rum där dom tog en massa prover och kände på magen dom gjorde lite undersökningar och vi fick så klart vänta en timme.
när det hade gått två timmar så kom dom in och sa att ett ägg i äggledaren hade spruckit så att det hade kommit i magen, jag ska äta ipren och alvedon och går det inte över tills på måndag ska jag få komma tbx.
vi kom hem kl3 då gick vi direkt och la oss..
nu ska jag vila mig så att jag kanske blir lite piggare i eftermiddag.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0