måndag.

hej.
hade studiedag idag så jag har bara tagit det lungt framför tvn.
när pappa kom hem så åkte vi ner på stan och köpte skor, skulle ha köpt ett par bruna boots men dom såg så klumpiga ut så jag tog ett par svarta sthlm dg.
pappa skjutsade mig hem till mormor efter stan mamma var också där, fick ett par svarta lovika vantar av mormor. gjorde även hand och nackmassage på mamma!
vi åkte iallfall hem till manna sen och åt korv, dom skjutsade nyss hem mig.
ska gå och duscha sen ska jag kolla på tv.
KISS



Kommentarer
Postat av: emma ramic

snygga skor :D älskar kängor. hur ere med mellpi nu för tiden btw? hur går det med skolan? missu

2010-09-28 @ 21:56:12
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

kuuul. bra klass :D? ni var väl jätte få som gick, typ tio va? joråå de går la fint, jobbigt och mkt plugg och skit med de löser sig :D

2010-09-28 @ 23:00:29
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0