torsdag.

hej.
skolan var väldigt seeg idag faktiskt, men maten var god för jag tog kantarellsoppa!
efter skolan skulle jag följa med josef till biblan men det var inte öppet sen skulle vi äta mjuk glass men ett ställe så höll dom på att rengöra maskinen och på det andra hade dom stängt av maskinen. vi gick iallafall till sibylla vid resecentrum och åt glass där.
och jossan var med om en "nära döden" upplevelse men jag var så snäll att rädda henne. också har jag taffsat på na idag när jag äntligen fick chansen. höll även på att flyga ur stolen på bussen.. min dag har varit händelserik!
pappa och jag var och handlade på coop, även att han måste handla där idag när det är som mest folk där.
vi sprang även in på jusk och köpte nya påslakan till mig, dom är vita med rött mönster (hittade inga fina rosa).
imorgon så ska jag laga mat åt mig och anders och sen ska vi på bio, så mysigt!
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0