Torsdag.

Hej.
Fick ta mig till sjukhuset idag fast att jag knappt kunde prata utan att det gjotde sjukt ont i mina lungor.
Vaknade kl 3 inatt av att mina lungor gjorde så jäkla ont, fick lägga mig breve pappa och försöka sova.
På sjukhuset tog dom prover och det visade sig att jag har en infektion i kroppen som gör att mina lungor värker, fick tabletter utskrivna mot värken. Måste vara hemma från skolan tills jag blir helt frisk men är det något jätte viktigt så ska jag bara gå dit och göra det och sen åka hem.
Hatar att vara sjuk. Orkar knappt gå upp för trappen, måste sätta mig efter halva och vila.
Nu ska jag lägga mig och kika på en film.
KISS

Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas du blir bättre! <3

2011-04-09 @ 13:49:59
URL: http://fridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0