Onsdag.

Hej.
Idag så har jag gjort klart någon rest uppgift i skolan också har vi tvättat en massa. Anders hämtade mig från skolan halv 3 eller någonting. Vi åkte hem till mig och åt paj från igår sen så bakade vi kladdkakemuffins, dom vart as goda! Första gången jag lyckas göra goda.
Sen somnade båda i soffan, men vi vaknade lagomt till fångarna på fortet.
Imorgon är det skola som vanligt. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra men någonting blir det väl. När jag kommer hem ska jag baka hallongrottor, har fått någon dille på at baka varje dag!
Har världens huvudvärk känner att jag snart kommer att få näsblod också om jag inte lägger mig och slappnar av.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0