Slut på sommarlovet.

Hej.
Måste sova snart. Anders åkte precis hem, känns konstigt att sova själv nu när jag har sovit med han i över en månads tid.
Är inte alls sugen på skolan imorgon, men det ska ju bli roligt att träffa alla igen osv.
Sommarlovet har varit både bra och dålgt. För det mesta dåligt i början men på slutet har det varit toppen!
En vecka innan sommarlovet var jag med pappa i Turkiet, blev inge brun men gjorde min andra tatuering!

Dagen innan skolavslutningen så var hela klassen (förutom jossan som var utomlands) hos våran lärare och grillade.

Sjöng med Ellen på skolavslutningen (jag sjöng falskt!).

Var en vecka i Västerås och firade midsommar med Anders, syrran och Christroffer. Belv även en hotell natt!

Åkte till mina släktingar i Hälsingland, gick på cirkus och fick mina födelsedags presenter!

Nattbadade med älsklingen.

Var på Bangen med Anders när han jobbade.

Var på Moa och Dannes bröllop!

Åkte till Gotland med älsklingen, Moa och Melvin!

Jag och syrran belv vjudna på middag av mamma!

Grillade och hade lite party hemma.

Har gjort en massa annat också i sommar men hade bara bilden från ett fåtal tillfällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0