Måndag.

Hej.
Julafton spenderades hos mamma. Vi åt gröt frukost och sen kom Miranda och Christoffer, vi bytte julklappar och sen åkte dom. Av dom fick jag ett halsband, en klänning och en flugsmälla av christoffet! Sen så fixade vi allt inför kvällen. Jag och mamma bytte julklappar, jag fick av henne en necessär med läppglas, läpp balsam och ringar i sen fick jag ett par högklackade skor också får jag gå och göra naglarna den 28de som också är en julkalpp!
Sen kom peter och vi käkade mat också kom Heidi lite senare, vi spelade kort och hade det mysigt. Åkte till Anders och sov senare på kvällen!
Igår så spelade jag och Anders Wii med Moa hela kvällen också skjutsade vi hem lite folk från krogen på natten.
Idag vart det en sväng till Valbo. Jag köpte lite kläder och lite saker till mitt rum. När jag kom hem väntade yttligare 6 julklappar från nåra av pappas släkt!
Nu blir det bad med en kopp te för jag har fått en sån jäklans hosta.
KISS


Skor och necessär av mammsen + göra naglar!

Halsband och klänning fick jag av älskade syster och hennes kille!

Massa olika nagel saker fick jag av Anders mamma och pappa!

Saker tills jag flyttar hemifrån fick jag av min kusin, hennes kille och deras barn!

Silverörhängen fick jag av min andra kusin och hennes man och deras barn!
Fick även lite annat smått och en massa pengar och presentkort av olika folk! Hoppas att alla har haft en riktigt mysig jul!

Kommentarer
Postat av: ellen

fyfan va vacker du är kvinna!!! <3

2011-12-27 @ 16:00:27
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0