Fredag.

Hej.
Bloggen är tråkig för att jag aldrig har tid att skriva. Har massa saker i skolan och när jag kommer hem så är jag så gott som död.
I alla fall så har det ju varit alla hjärtans dag. Min pojkvän hade ordnat en överraskning som var att vi skulle på relax sak och mysa men tyvär så kunde jag inte gå på det eftersom att jag hade vaxat mig samma dag. Så vi hyrde film och köpte chips, hallonpaj och vaniljsås och sen badade vi. Fick även ett jätte fin silver halsband bed ett hjärta och en blomma på fick även en nallebjörn!
Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, ska i alla fall hem till Anders och äta och sen får vi se vad vi hittar på.
KISS


Mina alla hjärtans dags presenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0