Barnkalas!

Hej.
Efter skolan igår så åkte jag och pappa på stan vi hämtade ut mina spring tights, köpte present till Agnes och Signe också var pappa på systemet. Sen kom Anders och vi åt mat och sen åkte vi hem till han och kollade på film med Danne.
Idag så har jag varit hos mina släktingar i hälsingland och firat min kusins barn som fyller 5. Av oss fick hon ett siler halsband med en ängel på och hennes lilla syster Signe som är 2 år fick ett par svarta jeans leggins med vita hjärtan på.
Om ett tag kommer Anders hit, ska säga åt han att vi ska åka och köpa godis och hyra film!
KISS


Hade på mig min ny klänning som jag inte har hunnit visa!
Det går inte att ladda upp bilderna från kalaset så det får bi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0