Måndag.

Hej.
Har sovit hos Anders hela helgen. I fredags så åkte vi hem till min syster och hennes kille, vi spelade tv spel och sjöng singstar. På lördagen så åt vi mat med pappa och Karin sen så åkte vi hem till Anders och kollade på film osv.
Har varit hemma från skolan idag pgr av min mage, har mått riktigt dåligt och bara legat i soffan och kollat på tv, Har inte ens orkat ätit.
Anders var hit en sväng och lämnade hans trådlösa tangentbord och mus. Idag har dom varit här och satt upp ett nytt handfat, det vart faktiskt jätte fint!
Imorgon är jag ledig från skolan för att jag ska först till hälsocentralen där dom ska göra en utredning på min mage och sen ska jag till tandläkaren. Efter tandläkaren så ska jag äta lunch med mamma och senare runt 5 så ska jag på 1års kalas!
Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och förhoppningsvis somna.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0