Onsdag.

Hej.
Var till hälsocentralen igår kl 10. Tog alla prover som går att ta för magen, visar det det minsta lilla fel så ska dom öppna upp och kolla i magen. Var hos tandläkaren kl 12 och jag hade inga hål, sen åt jag lunch med mamma på Waynes. Kl 5 åkte jag och Anders till hans syster för hennes söta barn fyllde 1 år och av oss fick han duplo, duplo platta och en duplogubbe.
Idag har vi fått gjort helkroppsmasage i skolan också fick jag reda på att jag fick MVG i bilden, jätte roligt och hon sa att jag var jätte duktig osv.
Ska på dans kl 8 idag får skjuts av Anders eftersom att våran bil inte går att låsa upp.
KISS


Jag just nu i mina dans kläder.

Vårat nya handfat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0