Torsdag.

Hej.
Har inte haft tid och ork till att skriva. Jag började ju i skolan i tisdags och jag har varit så trött när jag har kommit hem från skolan så jag har somnat i soffan!
I tisdags fick jag mina fransar och bryn färgade och brynen noppade. I onsdags fick vi en grupp uppgift och slutade 10 så vi åkte ner på stan och gjorde klar uppgiften och sen åt vi mat på stan.
Igår så anmälde jag mig till dansen, ska dansa avancerad disco!
Imorgon är det fredag och då ska jag träffa min älskade pojkvän, på lördag åker jag upp till mina släktingar för att fira min kusins barn som fyller 5. Sen på söndag blir det kungsberget med Ellen!
KISS


HAHAHA, jag dör!! Höll på och töntade mig med min webbkamera häromdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0