Torsdag.

Hej.
Igår så kom ju som sagt min gravida kusin hit. Vi grillade med våra två farbröder och åt jordgubbar sen på kvällen pratade vi mest en massa.
Idag har vi varit på hedåsen och solat med pappa, tog med oss en massa frukt och åt. Senare lånade vi bilen av pappa och drog till Storvik och hälsade på farbröderna, där blev vi bjudna på sallad och sedan jordgubbar senare åkte vi och fikade!
Imorgon åker vi till Furuvik, där vi också möter upp min andra kusin, hennes barn och hennes man. Är där hela dagen och är med Anders på kvällen.
Nu är min kusin och duschar osv och jag sitter och väntar på att få bortsa tänderna och ta bort sminket. Vi ska strax sova för vi ska upp 07.45 imorgonbitti.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0