Torsdag.

Hej.
Kom hem runt 7 tiden igår. Duschade direkt och fixade mig sen kom älsklingen och hämtade mig, vi åkte och köpte galss på donken. Sen åkte vi hem till han och kollade på film, runt 10 tiden åkte vi till öjarn med hans kompisar för att bada men jag tyckte det var för kallt så jag badade bara fötterna.
Har i alla fall haft det bra hos min släktingar. I tisdags när vi kom dit så fick vi lunch och sen gick vi en promenad senare kom dom andra och vi grillade och åt tårta, fick även mina födelsdags presenter då. Fick massa doftljus och en sak man ställer ljus på, tavla, pengar och saker som jag ska ha när jag flyttar hemifrån.
Kl 7 var det dags för cirkus, vi köpte sockervadd, läsk och popcorn. I pausen så red barnen på ponnysar och sen gick vi in och kollade klart. Det höll på i 2 timmar.
Igår så var vi hos min farbror och åt lunch och sen fikade vi ute. Senare mot eftermiddagen så åt vi pastasallad och sen åkte jag och pappa hem.
Ska strax gå ut och lägga mig i solen tror jag sen ska jag fixa mig för senare ska jag träffa Anders.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0