Onsdag.

Hej.
Har haft kur igår och idag. Igår så fick vi bara lyssna och idag fick vi göra ansiktsbehandligar. På eftermiddagen så hade vi engelska nationella.
Ikväll ska jag på dans osm vanligt på onsdagarna.
Måste beställa min klänning snart som jag ska ha i sommar när jag ska på bröllop men min pappa är segast i världen.
Idag kom katalogen som man kan beställa i taxfreen så att man får det på planet, jag ska nog beställa godis och smink pappa skulle beställa nå dricka tror jag.
Ska lägga mig och kolla på gårddagens big brother nu.
KISS


Lite bilder från min mobil...

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

Tack Gumman! :)

haha va PRECIS inne på din blogg ;o

2011-05-05 @ 20:06:09
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0