Tisdag.

Hej.
Har blivit förkyld igen, eller jag blev det i fredags.
Helgen har i alla fall varit hyfsat bra. I fredags så tog jag det bara lugnt med Anders. I lördags var jag på crusing i Gävle med Miranda, Anders, Christoffer och Heidi. Det var inte så roligt att kolla på en massa bilar så vi drog till Interpool och satt där ist.
I söndags så grillade jag och Anders med Miranda och Christoffer sen åkte vi på bio med Anders syster och hennes kille på såg Fast five, det var faktiskt bra jag trodde att den skulle suga men den var bra!
Beställde hem en rosa klänning i helgen som jag ska ha i sommar när jag ska på bröllop, den kommer imorgon!
Nu ska jag sova.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0