Turkiet.

Hej.
Vi har det jätte bra här i Turkiet. Massa sol, bad och shopping.
Idag åt vi först frukost på hotellet sen så gick vi ner till stranden för att sola, jag fick ligga under parasoll för igår så brände jag min knäväck.
Sen åt vi lunch och gick och la oss eller jag somnade och pappa gick ut och gick sen duschade vi och gick och åt middag och shoppade.
Har köpt 5 saker till min älskling och till mig själv har jag köpt lösnaglar, halsband, solglasögon också har jag bokat tatueringstid tills på fredag!
Imorgon blir det ännu mer sol och en massa bad.
Fick reda på igår att det har kommit ett till askmoln fårn Island så att dom kanske ställe rin flygtrafiken, hoppas som fan att dom inte gör det.
Imorgon fyller jag år, puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Ni ligger där jag & Miranda låg på Kleopatra stranden.. hihi <3

2011-05-26 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0