Söndag.

Hej.
Kom till Sandviken igår runt 6 tiden. Flygningen och allt gick bra.
Anders var redan hemma hos mig när vi kom hem, så mysigt att träffa han.
Vi duschade först sen åkte vi ner på crusingen på stan och sen till gävle. Sov hos han inatt.
Idag var vi först i Valbo och handlade nya sandaler till mig sen skjutsade han mig till mamma.
Gav mamma ett linne. Miranda och Heidi kom också dit, vi åt pizza och fikade och pratade en hel del. Vi hade jätte mysigt. Miranda och Christoffer skjutsade hem mig, det var roligt att träffa Miranda eftersom att dom har flyttat till Västerås.
Imorgon ska vi till Borlänge och typ ha kurs eller någonting, måste gå upp halv sju.
Nu ska jag städa undan i mitt rum och plocka upp en massa saker för det är kaos här.
KISS


Fick den här klockan av min syster och hennes kille när jag fyllde.

Fick den här plattången och en spargris av min baby. (Han tycker att jag är dålig på att psara pengar)

Fick den här puccini väskan av Moa, Danne, Melvin, Anders mamma och Anders pappa.

Fick det här mörkröda naglacket och pengar av min mamma.
Har även fått present kort, pengar, biobiljetter och resan av annat folk.



Det var nästan allt jag köpte. Klcokan var till Anders, köpte även fyra tröjor till han och ett linne till mamma och ett till syster.

Min nya tatuering!
¨
Fick det hära navelsmycket och en klännign av pappa på min födeslsedag.


Lite bilder från resan..

Kommentarer
Postat av: anders

Sexig du är ;)

2011-06-01 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0