Måndag.

Hej.
Var på julmarknaden igår med bästaste. Julmarknaden sög, i stortsätt inga stånd och inge julmusik eller någonting.
Gick runt och kollade lite i affärer och jag köpte en liten julklapp till mamma. Sen gick vi och fikade och sen åkte vi tull rusta för att köpa en julgran till Anders. Jag hittade lite lila/rosa julpynt till mitt rum!
Idag så gick jag upp kl 10 och pluggade, gjort klar två nästan tre inlämningar och jobbat matte. Sen har jag städat mitt rum och i köket!
Nu ska jag gå upp och laka kyckling bombay och sen äta glass.
KISS


Har glömt visa vilken fin smyckes hand jag fick av Anders på våran 3 års dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Tjusigt ju gumman.. <3

2011-11-28 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0