Torsdag.

Hej.
Jag och Anders firade våran 3 års dag igår! Jag bjöd han på tre rätters middag, fast han hjälpte mig att laga maten. Vi åt tills vi vart alldeles trötta.. Efter maten så badade vi sen kollade vi lite på film och sen somnade vi ganska tidigt.
idag så sjkutsade han mig och Ellen till resecentrum. Vi tog bussen till Gävle och mötte upp våran lärare och alla andra i klassen. Sen tog vi tåget till Stockholm för att gå på Hälso mässa! Gick runt där från 11-18, så är ganska slut i fötterna. Fick lite prov produkter osv. Fick göra gratis behandlingar och hypnos! Vi kom hem typ för 40 min sen så är ganska trött eftersom att vi har gått hela dagen + att jag hade klackskor men mytte till vanliga efter halva dagen, annars hade jag aldrig klarat mig!
Nu ska jag sova för jag är trött och har ont i näsan. (Ellen råka komma åt min näsa på tåget hem, så nu har jag mer ont)
KISS


Till förrätt blev det toast med skagen röra och kräftröra!

Till varmrätt blev det fläskfilé i ugn med sås och potatisgratäng som Anders gjorde! (godaste kött jag någonsin har ätit)

Efterätt blev det maräng tårta med en massa gott på!

Lite bilder från mässan och på vad man fick osv.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

miss you älskliiiiiiiiing

2011-11-12 @ 19:18:44
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0