Onsdag.

Hej.
Ellen kom till mig vid 11 tiden tror jag. Vi åkte med 12 bussen till skolan!
Blev sminkad av Jossan och sen packade jag och Ellen ihop allt vi skulle ha till gymnasie mässan. Sen åkte vi med rektorn till Valbo för att köpa vaser på Ikea och sen köpte vi mat på donken. När vi kom fram till Läkerol så åt vi på engång och sen ställde vi upp allt vi skulle ha.
Jag sminkade Ellen och sen sminkade hon någon lärare. Sen åt vi bara en massa ostbollar, karameller, kekschoklad och drack läsk. Pratade men en massa folk och sa samma sak ungrfär 25-30 gånger!
Duschade för en timme sen och väntar på att Anders ska ringa så att jag kan sova.
Ska upp halv 7 imorgon bitti för jag ska till sjukhuset i Gävle med magen imorgon..
Måste bara säga lycka till, till älskade Ellen som ska operera sin fot imorgon kl 9.
KISS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till själv gulliiiis! <3 tack för en jäkligt rolig eftermiddag ;) hahah "melinda å ellen sitter ju bara å småäter hela tiden" ;)

2011-10-05 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0