Söndag.

Hej.
Gårdagen var jag och Anders bjuden på middag hos Andreas och Maria, Andreas föräldrar om dig och lagade oxfilé med hasselbackspotatis. Super god middag och trevlig!
Efter det så festade vi hos dom. Mitt i allt så vart det kolsvart och all ström på hela agavägen och andra delar i Sandviken försvann!! Var så i kanske någon timme eller så, men vi var lika gla för de!
Idag så vaknade jag halv 12 och Anders runt 12 kankse. Dagen startade inte så värst bra..
Nu ska jag snart åka ner och träna en timme!
KISS


Bild från i fredags!

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Vilken vacker tjej, din blus är jätte fin! Kram

2011-10-24 @ 14:01:28
Postat av: Mamma..!

Vilken vacker tjej, din blus är jätte fin! Kram

2011-10-24 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0