Tisdag.

Hej.
Fått lite klagomål av Ellen att det var dålig uppdatering, så är väl tvungen att skriva lite nu då!
Helgen var helt ok, med god mat och spel med Moa och Danne.
Idag i skolan så fick vi göra pedikyr, skit läskigt att hålla på med fötter. Jag har fotfobi så jag vart helt yr när våran lärare visa vad vi skulle göra..
Den 25-26 så flyger jag och Ellen till Skellefteå på elevrådsutbildning. Ska bli roligt att göra något annat än skola och plugg hela tiden.
Imorse när jag vaknade så hade jag ont i halsen och det blev värre och värre i skolan, vart varm så nu har jag feber och har sovit sen jag kom hem. Får se om jag blir hemma imorgon eller något.
Fick också ett bra men nervöst besked idag. Mer om det sen för nu ska jag sova.
KISS


Vill bara säga att Ellen är den mest ärligaste person jag har träffat! Hon har fått mig att inse så mycket som jag inte tänkt/visste förut! Min älskade vän du är underbar.

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

är oändligt tacksam att jag har din min superduperfina vän! ♥

2011-10-12 @ 16:31:58
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0