Torsdag.

Hej.
Gick upp kl 6 imorse. Tog bussen kl 8 till Gävle och mötte upp mamma. Fick prata med en läkare och jag ska behandas som en endomertios patient, ska prova ett par p-piller som jag redan ätit i ett år och blir det inte bättre så gör dom operation. Får jag ont innan så ska jag åka in och då kankse dom gör operation innan. Hoppas att det funkar i alla fall! Han sa att om jag någongång ska ha barn så ska jag prata med läkare för jag kanske måste få hjälp med det osv.
Hann inte till skolan efter sjukhusbesöket så åkte till mammas jobb och städade och slappa. Karro följde med mig hem för hon skulle låna skor av mig till krogen imorgon. Hade fått mina glasögon idag också. Det enda som jag måste köpa är frodral till dom, annars vart jag rätt så nöjd!
Nu ska jag plugga.
KISS


Haha.. Jätte dålig bild, har myskläder och upsatt hår!

Kommentarer
Postat av: Minttu..!

Så snygga brillor, jag e ju lite avis då! <3

2011-10-06 @ 18:56:44
Postat av: ellenenennene

sv; hihi jadå gummsis jag tar det så lugnt så lugnt! :)

Du passa bra i slasisarna! sexiiigirl

2011-10-06 @ 21:36:47
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0